Siivouspalvelut vahvalla ammattitaidolla

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Siivousilo Oy on Siivousilo Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Siivousilo Oy, 2729115-1, Kaukotie 16 04410 Järvenpää, 050-4100 358. Siivousilo Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Oy. Voit maksaa ostokset verkkopankki- korttimaksulla tai laskulla.  

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Laskulle ostaessa Klarna Oy suorittaa kaikille kuluttaja-asiakkaillemme luottotietotarkistuksen.  Luottotietoja ei tallenneta mihinkään rekisteriin, vaan käyttötarkoitus on kertaluontoinen tarkistus. 

Klarna Oy

2247127-6

PL 39

00100 Helsinki

Finland

www.klarna.com

Pääkonttori Ruotsissa:

Klarna AB (publ)

Sveavägen 46

111 34 Tukholma Ruotsi

Kaikki y-tunnukselliset yhteisöt voivat tilata laskulle. Pidätämme oikeuden olla myymättä laskulle ilman erikseen ilmoitettua syytä.
Lasku toimitetaan lähtökohtaisesti verkkolaskuna mutta myös sähköposti sekä paperilasku on mahdollinen.
Toimitusosoite ei ole sama kuin asiakkaan laskutusosoite. Tällöin toimitamme laskun asiakastietojen mukaiseen laskutusosoitteeseen.
Lisätiedoissa on annettu poikkeava laskutusosoite, esim. sähköposti, verkkolaskuosoite tms.
Mahdollinen tilaajan viite tulee kertoa tilauksen lisätiedoissa. Käytämme viitteenä tilaajan nimeä, jos erillistä viitetietoa ei ole annettu.

Maksuaikaa laskulla on 14 päivää laskun päiväyksestä. Pidätämme oikeuden vaatia tilaukselle ennakkomaksua. Pidätämme oikeuden olla myymättä laskulle ilman erikseen ilmoitettua syytä, tai jos aikaisempi lasku on huomautuksista huolimatta maksamatta. Maksuhuomautus lähetetään 7 vrk:n jälkeen eräpäivästä ja huomautukseen lisätään viiden euron maksuhuomautuslisä.


Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on PostNord kuljetuspalvelut.

Tuotteet toimitetaan pahvilaatikoissa tai postituspusseissa. Pakettikortteihin merkitään lähettäjäksi yritysnimemme Siivousilo Oy.

Lähetykset käsitellään tilauspäivää seuraavien kahden arkipäivän aikana niiltä osin, kun tuotteet löytyvät varastosta. Kaikki tilaukset kerätään ja tarkistetaan huolellisesti ennen lähetyksen luovutusta kuljetusyhtiölle. Käsittelyn jälkeen paketti siirretään kuljetukseen valitulla toimitustavalla. Ilmoitus käsittelystä ei ole vielä merkki siitä, että paketti olisi lähtenyt varastoltamme. Noudon valinneille asiakkaille ilmoitetaan kun paketti on noudettavissa varastoltamme. Emme ota vastaan pyyntöjä tilauksen nopeammasta käsittelystä, sillä haluamme palvella asiakkaitamme tasapuolisesti, eli käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Emme myöskään ole vastuussa käsittelyajan venymisestä esimerkiksi yrittäjien sairastumisen tai käsittelyruuhkan vuoksi.

Käytössä olevat toimitustavat ovat toimitus pakettipisteeseen, kotiinkuljetus tai nouto Järvenpään varastoltamme. Mahdolliset toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta, jonka mukaan ne laskutetaan tilauksen yhteydessä. Voit valita tilausta tehdessäsi käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Lähetykset noudetaan varastoltamme arkisin, minkä jälkeen ne kuljetetaan terminaaleihin ja skannataan kuljetusyhtiön järjestelmään ensimmäisen käsittelyn yhteydessä. Tämä tapahtuu tyypillisesti lähetyspäivää seuraavana aamuyönä. Tästä syystä lähetykset eivät heti näy kuljetusyhtiön järjestelmissä. 

Logistiikkakumppanina käytämme ensisijaisesti PostNord palvelua. Kokonaistoimitusaika on 1-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme mahdollisista tiedossamme olevista logistiikkakumppaniemme viiveistä, mikäli sellaisia ilmenee.

PostNord Parcel 

  • Yrityksille suunnattu kuljetuspalvelu 
  • Lähetys jaetaan perille vastaanottajalle klo 8-16
  • Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys viedään noutopisteeseen tai terminaaliin, josta se on noudettavissa 7 päivää.

PostNord MyPack HOME

  • Kuluttajille suunnattu kuljetuspalvelu
  • Toimitetaan vastaanottajalle sovittuna ajankohtana
  • PostNord lähettää asiakkaalle tekstiviestillä tai sähköpostilla ennakkoilmoituksen ajankohdan sopimiseksi.
  • Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys viedään noutopisteeseen tai terminaaliin, josta se on noudettavissa 7 päivää.

PostNord MyPack Collect

  • Paketti kuljetetaan valittuun noutopisteeseen
  • Vastaanottaja saa tekstiviestillä tai sähköpostitse ilmoituksen saapumisesta
  • Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 päivää
  • Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on 1-5 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Pidätämme oikeuden toimitusajan pidentymiseen sekä jälkitoimituksiin, mikäli tuote on on loppunut varastosta tai maahantuojalta.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Tuotteiden palauttaminen on asiakkaalle ilmaista. 14 päivän jälkeen palautuneita tuotteita ei hyvitetä ja asiakkaalta veloitetaan palautuksesta aiheutuneet kustannukset. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla, kirjallisesti sähköpostilla tai palautuslomakkeella. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte kirjallisen ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä alkuperäisessä paketissaan.

Mikäli toimitus palautuu meille noutamattomana, niin kyseessä ei ole asiakaspalautus eikä tilauksen peruutus. Vähennämme näissä tapauksissa asiakkaalle palautettavasta summasta paketin palautumisesta aiheutuneet kuljetuskustannukset. Voimme lähettää toimituksen asiakkaalle uudelleen asiakkaan niin halutessa, mutta veloitamme tällöin sekä palautumisesta että uudelleenlähetyksestä aiheutuneet syntyvät kulut. Mahdolliset pakettien uudelleenohjaukset, esim toiseen pakettiautomaattiin, eivät ole peruste paketin noutamatta jättämiselle, eli myös näissä tapauksissa veloitamme syntyneet palautuskulut.

Jos asiakas tilaa tuotteita erikseen sovitun määräalennukseen oikeuttavan määrän, mutta palauttaa osan tuotteista niin määräalennus ei enää päde. Tällöin hyvitystä laskettaessa asiakkaalle jäävien tuotteiden hinta nousee normaaliin, jolloin hyvitys vastaavasti pienenee.

Jos asiakas on alunperin saanut erikseen sovitun, tai kulloinkin voimassa olevan tarjouksen mukaisen ilmaisen toimituksen, mutta palauttaakin osan tuotteista. Tällöin palautuksesta aiheutuneet kustannukset vähennetään asiakkaalle palautuvasta hyvityksestä. Jos asiakas on alunperin saanut ilmaisen toimituksen yli 200 euron ostoskorille, mutta palauttaakin osan tuotteista, jolloin tilauksen arvo jää palautuksen seurauksena alle 200 euron, niin tilaukseen lisätään toimituskulut. Tällöin toimituskulut vähennetään asiakkaalle palautuvasta hyvityksestä. 

Vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksessa tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viipymättä, viimeistään kolmen (3) päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla myynti@siivousilo.fi

Mahdollista vikaa tai puutetta tuotteessa ei tule korjata itse eikä tuotteita saa muokata millään tavalla.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

myynti@siivousilo.fi, 050-4100 358